„Learning Outcomes“ odnosno ishodi učenja zauzimaju visoko mjesto na rang listi tema o kojima se trenutno raspravlja u europskom visokoobrazovnom prostoru.Kada se na Europskoj ministarskoj konferenciji u obrazovanju (Bergen, svibanj 2005) dogovorilo da će sve zemlje potpisnice Bolonjskog procesa do 2007. godine izraditi nacionalni kvalifikacijski okvir (i početi ga primjenjivati 2010. g.), visokoobrazovne institucije počele su razmišljati i kreirati kolegije i studijske programe usmjerene na ishode učenja . Taj koncept predstavlja promjenu paradigme koja postoji u visokoobrazovnom sektoru. |
Definicija i mjerljivost ishoda učenja strogo su povezani pojmovi a akreditacija i sustav osiguranja kvalitete treba se prilagoditi promjenama koje su još uvijek „u tijeku“ u većini europskih zemalja. Zbog važnosti teme ovogodišnja dvodnevna konferencija o akreditaciji i jamstvu kvalitete u visokom obrazovanju koju već nekoliko godina za redom organizira Center of Accreditation and Quality Assurance of the Swiss Universities (OAQ) upravo je bila posvećena ishodima učenja. Detaljnije informacije možete pronaći na službenim stranicama konferencije: Datum objave: 12. rujna 2007. |
Objavljeno