Skoči do sadržaja

Objavljen je Europski priručnik za priznavanje namijenjen visokoškolskim institucijama, kao jedan od rezultata projekta NARIC mreže pod nazivom „Europski prostor priznavanja“ (European Area of Recognition, EAR).

Priručnik je namijenjen nadležnim osobama za vrednovanje inozemnih visokoškolskih kvalifikacija na visokoškolskim institucija, a usmjeren je prvenstveno na priznavanje visokoškolskih kvalifikacija u svrhu olakšavanja pristupa visokom obrazovanju.

Svrha mu je dati upute za objektivno priznavanje visokoškolskih kvalifikacija, u skladu s načelima Lisabonske konvencije o priznavanju. Osigurava praktičan prijevod principa navedene konvencije i zagovara fleksibilne metodologije priznavanja usmjerene na uspješnost studenata. Dokument je koristan i visokoškolskim institucijama koje žele upisati studente koji imaju određene kvalifikacije u skladu s obrazovnim programom njihove institucije, a sve to s ciljem doprinosa ukupnoj kvaliteti programa i stopi uspješnosti studenata.

Ovaj je priručnik dio projekta Europski prostor priznavanja, jedne od aktivnosti financiranih u okviru programa za cjeloživotno učenje (Life Long Learning Programme) od strane Uprave za obrazovanje i kulturu Europske komisije. Projekt sažima rad na promicanju slobodnog pristupa obrazovanju i zapošljavanju te potiče međunarodnu mobilnosti studenata i stručnih osoba nakon potpisivanja Lisabonske konvencije u travnju 1997. godine.