{gallery alignment=left}RPL_radionica{/gallery}
Dvodnevna radionica o dobrim praksama priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja u Europskoj uniji, održana je, u organizaciji Agencije za znanost i visoko obrazovanje, 13. i 14. ožujka 2014. godine.
Radionica se održala u sklopu projekta „Konkurentno hrvatsko visoko obrazovanje za bolju zapošljivost“ financiranog iz IPA programa Europske unije, koji AZVO provodi u suradnji sa Sveučilištem u Splitu i Visokom školom za primijenjeno računarstvo Algebra.
Opći je cilj projekta pridonijeti provedbi Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO) i reformi hrvatskog visokog obrazovanja razvojem novih standarda kvalifikacije i studijskih programa na području informacijsko-komunikacijskih tehnologija i fizike da bi se olakšao razvoj novih poslova i fleksibilnost radne snage. Jedan od specifičnih ciljeva projekta je uvođenje priznavanja informalnog i neformalnog učenja kao integralnog dijela HKO-a.
S Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i sustavom osiguravnja kvalitete u visokom obrazovanju, sudionike radionice su pobliže upoznali prof. dr. Mile Dželalija sa Sveučilišta u Splitu i Mislav Balković iz Visoke škole za primijenjeno računarstvo Algebra.
Ova je radionica ujedno bila i prilika za razmjenu iskustava između hrvatskih i međunarodnih stručnjaka o dobrim praksama priznavanja i vrednovanja neformalnog i informalnog učenja u sklopu nacionalnih kvalifikacijskih okvira, a o iskustvima drugih država govorili su Margaret Cameron i Eduard Staudecker.