Skoči do sadržaja

U sklopu projekta Peer Learning for the Social Dimension (PL4SD), objavljeno je Izvješće o socijalnoj dimenziji u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj.

U ovom projektu sudjelovalo je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, a projektni konzorcij činili su Institut za visoko obrazovanje Republike Austrije, Institut za obrazovne politike Republike Njemačke, Europska studenska unija i Institut za razvoj obrazovanja iz Republike Hrvatske. Cilj projekta, financiranog sredstvima Europske komisije u sklopu Programa za cjeloživotno učenje, bio je uzajamno učenje te pružanje mogućnosti za razvoj učinkovitih mjera za poboljšanje socijalne dimenzije donositeljima politika i stručnjacima u Europskome prostoru visokog obrazovanja.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta ugostilo je međunarodni tim stručnjaka s ciljem analize hrvatske nacionalne politike za razvoj socijalne dimenzije u visokom obrazovanju. Hrvatska je izabrana kao jedna od triju država o kojoj je provedena analiza nacionalnih politika i aktivnosti na razvoju socijalne dimenzije u visokom obrazovanju i pripremljeno nacionalno izvješće. U razdoblju od 29. rujna do 3. listopada 2014. godine u Hrvatskoj je boravila skupina međunarodnih stručnjaka kako bi stekla što bolji uvid u postojeće aktivnosti na razvoju socijalne dimenzije. Tom prigodom susreli su se s nizom relevantnih dionika i posjetili Sveučilište u Zagrebu, Sveučilište u Rijeci i Veleučilište u Karlovcu.

Izvješće o socijalnoj dimenziji dostupno je na poveznici.