Sedma po redu, radionica o ishodima učenja pod nazivom Radionica za visokoškolske nastavnike iz kompetencijskog pristupa planiranju studijskih programa učenja, namijenjena predstavnicima hrvatskih visokih učilišta, održana je 20. rujna 2018. godine u Hotelu International u Zagrebu.
Radionica, koju su vodile prof. dr. sc. Vesna Vlahović-Štetić i prof. dr. sc. Željka Kamenov, bila je namijenjena ponajprije nastavnicima, voditeljima studijskih programa, prodekanima za nastavu i dekanima visokih škola i veleučilišta koji su, uglavnom u praktičnom radu, imali priliku detaljnije se baviti temom ishoda učenja – od pisanja do vrednovanja, s naglaskom na vrednovanje (tj. ocjenjivanje) i prilagodbu sadržaja i metoda nastave. Govorilo se o sljedećim tematskim cjelinama: kompetencije i ishodi učenja, konstruktivno poravnanje, nastavne metode i tehnike, vrednovanje i ocjenjivanje, ECTS bodovi i evaluacija.
Podsjećamo, riječ je o jednoj u nizu radionica koje Agencija za znanost i visoko obrazovanje organizira u okviru projekta Unapređenje sustava osiguravanja i unapređenje kvalitete visokog obrazovanja (SKAZVO).
Prezentaciju s radionice možete pogledati ovdje.