Eurydice je 2019. godinu započeo objavom dvaju novih publikacija o integraciji migranata u europski obrazovni sustav – „Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures“ i „Eurydice Brief: Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures“.
U publikaciji „Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures“ istražuje se načine integracije migranata u europski školski sustav, prezentirajući komparativnu analizu širokog spektra nacionalnih politika i mjera, s ciljem uključivanja novopridošlih učenika u europske obrazovne institucije i ističući brojne izazove koji se pritom pojavljuju. Publikacija nudi i dublju analizu nekih od glavnih točaka politika koje bi omogućile školama prihvaćanje učenike iz različitih jezičnih i kulturalnih sredina, uzimajući u obzir njihove sveukupne potrebne i s ciljem davanja podrške u njihovom daljnjem razvoju i učenju. Istraživanje obuhvaća osnovnu razinu obrazovanja, srednjoškolsko te strukovno obrazovanje.
Publikacija je u cijelosti dostupna ovdje.
U drugoj publikaciji pod nazivom „Eurydice Brief: Integrating Students from Migrant Backgrounds into Schools in Europe: National Policies and Measures“, koja je objavljena pod pokroviteljstvom Europske komisije, objedinjene su postojeće regulacije i preporuke s najvišeg nivoa za školsku godinu 2017./18., kao i podaci koje je Eurydice prikupio iz 42 zemlje. Sadržaj je dopunjen i zaključcima iz akademske literature te statističkim analizama temeljenima na podacima Eurostata, IEA PRILS-a 2016 i ICCS-a za 2016. godinu.
Publikaciju možete pročitati ovdje.