Dana 21. rujna 2020. održana je online radionica projekta Effective partnership for enhanced recognition – EPER na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih obrazovnih kvalifikacija.
Projekt EPER sufinanciran je uz podršku Erasmus+ programa Europske unije – Ključna aktivnost 3/KA3/ – podrška reformi politika. Nositelj je projekta Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, a zemlje partneri jesu Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Makedonija i Srbija. Cilj je projekta unapređenje postupaka i prakse priznavanja u zemljama partnerima, jačanje kapaciteta za provedbu Lisabonske konvencije o priznavanju te jačanje regionalne suradnje kroz razmjenu iskustava i dobre prakse između partnera iz Jugoistočne Europe.
Na radionici su primjere dobre prakse i izazova na temu aktualnih trendova na području akademskog priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija prezentirale predstavnice Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilišta u Rijeci i Centra za informiranje i priznavanje dokumenata iz područja visokog obrazovanja Bosne i Hercegovine (CIP), zemlje partnera. Predstavnice hrvatske Agencije za znanost i visoko obrazovanje predstavile su vanjsko osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju u kontekstu akademskog priznavanja, odnosno njegove kvalitetne provedbe na visokim učilištima.
Glavni ciljevi radionice bili su pružiti najnovije informacije o razvojima politike priznavanja i prakse priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija u svrhu nastavka studija i omogućiti raspravu s predstavnicima visokih učilišta i ENIC/NARIC uredima iz država partnera. Radionica je bila namijenjena predstavnicima visokih učilišta i tijelima nadležnima za postupke priznavanja inozemnih visokoškolskih kvalifikacija.