Objavljeni su rezultati projekta STACQ – Stacking credits & the future of the qualification financiranog sredstvima programa ERASMUS+ Europske unije.
Cilj STACQ projekta bio je pružiti podršku institucijama pri vrednovanju mikrokvalifikacija, odnosno učiniti različite vrste modularnog, informalnog/neformalnog i online učenja dostupnijima i jasnijima pri vrednovanju.
Tijekom projekta razmatralo se što predstavlja kvalifikacija u svjetlu aktualne promjene obrazovnog krajolika te kakve su implikacije na trenutnu praksu priznavanja (inozemnih) kvalifikacija.
U publikaciji The Rise and Recognition of Micro-credentials – Stacking Modules and the Future of the Qualifications projektni se tim osvrnuo na fleksibilizaciju obrazovanja prisutnu u svijetu te analizirao utjecaj na trenutnu praksu u priznavanju obrazovnih kvalifikacija koja se provodi u skladu s načelima Konvencije o priznavanju visokoškolskih kvalifikacija u području Europe (tzv. Lisabonske konvencije). Svrha je publikacije pružiti uvid u trenutno stanje na području mikrokvalifikacija i dati preporuke za razvoj prakse za njihovo vrednovanje.
AZVO je u STACQ projektu sudjelovao ispred ECA-e (European Consortium for Accreditation in higher education) čiji je dugogodišnji punopravni član i to u projektnoj Steering Group.
Mrežne stranice STACQ projekta
Publikacija The Rise and Recognition of Micro-credential – Stacking Modules and the Future of the Qualifications
Aplikacija The Micro-Evaluator