Skoči do sadržaja

U skladu sa zahtjevima međunarodne norme za kvalitetu HRN EN ISO 9001:2015 (prema kojoj je Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO) uspostavila sustav upravljanja kvalitetom) potrebno je pratiti i mjeriti zadovoljstvo korisnika njenim uslugama.
AZVO je i do sada korisnicima svojih usluga posvećivala najveću moguću pažnju, a ovim upitnikom želi omogućiti bolju obostranu informiranost i suradnju te djelotvornije rezultate zajedničkoga rada.

Molimo vas da u redovitim godišnjim razdobljima odvojite nekoliko minuta vašeg dragocjenog vremena i pažljivo ispunite ovaj obrazac te ga vratite u AZVO.
Proučit ćemo vaše ocjene kao i primjedbe, prijedloge, mišljenja i zapažanja te ih, u najkraćem mogućem roku, ugraditi u našu svakodnevnu praksu.

Zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji!

Izaberite redni broj (1. do 7.), po Vašem mišljenju, dviju najvažnijih ocjenjivanih karakteristika (po redoslijedu važnosti!)

=
anti-spam zaštita